טוען תמונות

מבנה חנות באינטרנט

המקום שרבים מתבלבלים בו ולא בטוחים , איך וכיצד החנות שלהם צריכה להיות בנויה
הלבטים הרבים במקומם ולכן יש צורך בייעוץ עם גורם בתחום בניית חנויות הוירטואליות
מכיון שהחנות והקישורים שבה צריכים להיות מותאמים לקהל היעד
ולרוב נדרשת סטטיסטיקה שרק לעוסקים בבניית חנות באינטרנט יש.

החנות צריכה להוות נקודת עוגן למכירה ולכן יש מספר נקודות שהחשיבות שלהם
היא מאוד משמעותית ותשפיע ישירות על כמות המכירות באתר.

  1. אבטחה !!! אתר צריך לשדר שהוא בטוח
  2. באתר צריך להיות מותקן SSL (כתובת מאובטחת.) בעלת רישיון פעיל
  3. אמצעי תשלום מגוונים (פייפל, כרטיס אשראי וכד') על מנת להראות שהעסק רשום ופעיל
    תשלום מועדף שמסומן על רכישה טלפונית או קיימת אפשרות אחת לתשלום רק באמצעות הטלפון
    מורידה באופן מיידי את קהל הלקוחות ב-30%
  4. רישום לאתר כ-חובה לפני תשלום, זה חלק ששנוי במחלוקת מכיוון שבעת הרכישה לבעל האתר יש את הנותנים של אותו לקוח
    ומעבר לכך שזה גורם ללקוח "מטרד" לא תמיד יש בזה תועלת.
    לכן מנתונים שיש לנו ומתגובות של גולשים ברשת, העדפה לבצע רכישה כ"אורח" ללא הרשמה, או הרשמה
    אבל לתת לגולש לבחור את הדרך בה הוא מגיע לתשלום.
  5. קיצור דרך לקופה, רבים שמגיעים לחנות באינטרנט הגיעו דרך מוצר ספציפי שחיפשו ורוצים לקנות
  6. חשוב שהחנות תוצג במלואה בשפה בה הוחלט לדוגמה:
    הוחלט שהשפה היא עברית אז יש לדאוג שכל האתר בעברית ואם משנים לאנגלית אז שהכל מתהפך לאנגלית
    הרבה מערכות שמשווקות היום בעלי תרגום חלקי ויש צורך להשלים.
    הסיבה שזה חשוב מכיוון שתמיד צריך לזכור לשדר אמינות מול הגולש בחנות
  7. תמונות ובאנרים (פרסום) שיש בחנות יש לעדכן אותם מדי תקופה, כיוון שתחום המסחר האלקטרוני
    כל הזמן מתקדם, וכאשר חנות מציגה את אותו תצוגה יתכן ואינה פעילה או נראה כך שהחנות עומדת ואינה מוכרת…

אלו הנקודות החשובות שיש לשים דגש בחנות
יש עוד כמה נקודות שקשה יותר לפרט עליהם כאן אבל תמיד אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר
שנוכל לעזור לכם בתהליך הקמת החנות הוירטואלית.

תקן PCI DSS, מה זה?

תקן PCI DSS זהו תקן סליקה שהוקם ע"י 5 חברות האשראי הגדולות, על מנת ליצור אחידות ובקרה של שירותי...

קרא עוד